Documentació relativa de ple celebrat per l'Ajuntament de Riba-roja de Túria el dilluns 13 de febrer de 2023 a les 17.30 hores en sessió ordinària, en el Saló de sessions del Ple de l'Ajuntament.
14 de febrer de 2023
Orde del dia:
PART RESOLUTIVA
1.- CONTRACTACIÓ Expedient: 913/2023/GEN, Acord relatiu a l'aprovació del conveni normalitzat d'adhesió d'aquest Ajuntament al sistema d'Adquisició Centralitzat de l'Excma. Diputació Provincial de València, que s'uneix com a annex.- 2.- CONTRACTACIÓ Expedient: 904/2023/GEN, Incoació del contracte de servei de recollida de residus sòlids urbans del municipi i servei d'assistència tècnica i suport per al control i supervisió sobre la prestació d'aquest. 3.- GESTIÓ TRIBUTÀRIA/TRESORERIA Expedient: 7208/2022/GEN, Adhesió al conveni de col·laboració subscrit el 20-07-2021 entre la Generalitat i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'embargaments dels recursos de dret públic de les Corporacions Locals. Expte 7208/2022/GEN. 4.- GESTIÓ TRIBUTÀRIA/TRESORERIA Expedient: 87/2023/GEN Modificació de l'Ordenança Fiscal Reguladora de l'Impost sobre l'Increment de Valor dels Terrenys de Naturalesa Urbana (IIVTNU). 5.- SECRETARIA Expedient: 7440/2022/GEN, Aprovació del Pla Anual Normatiu de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria per a l'any 2023 alineat amb els ODS 6.- 05/2023/PGRU Moció conjunta dels Grups Municipals L'Esquerra de Riba-roja i Podem Riba-roja Pot relativa al Preu aliments bàsics 7.- 06/2023/PGRU Moció conjunta dels Grups Municipals Podem Riba-roja Pot i L'Esquerra de Riba-roja per la Transparència en les Borses d'ocupació municipals 8.- 04/2023/PGRU Declaració Institucional de felicitació a l’alumnat amb expedients acadèmics d’excel·lencia del curs 2021-22 9.- Despatx d'urgència
PART D'INFORMACIÓ, IMPULS I CONTROL DELS ÒRGANS DE GOVERN
10.- GESTIÓ TRIBUTÀRIA/TRESORERIA Expedient: 69/2023/GEN, Dació compta dels informes de les diferents àrees del Departament de Tresoreria de l'Exercici 2022. 11.- INTERVENCIÓ Expedient: 543/2023/GEN Dació compta al ple de la corporacion informacion trimestral art 207 RD/2004 ORDRE hap 2105 2012 corresponent al QUART TRIMESTRE de 2022: càlcul del Període Mitjà de pagament a proveïdors; informe trimestral de seguiment de deute comercial; actualització CIR Local; execució trimestral del pressupost municipal 12.- RECURSOS HUMANS, Dació compta al ple per part del Regidor de Recursos Humans de la Memòria d'activitats, serveis i rutines de rellevància efectuades pel departament de Recursos Humans en el període 2019-2023 13.-Donar compte de les Resolucions de la número 0001/2023 a la 0382/2023. 14.- Precs i Preguntes.