Documentació relativa del ple celebrat per l'Ajuntament de Riba-roja de Túria el dilluns 9 de setembre de 2019 a les 17.30 hores en sessió ordinaria.
9 de setembre de 2019
Orde del dia:
1.- Ratificar el caràcter ordinari de la Sessió. 2.- Aprovació actes anteriors de dates 22 i 30 de juliol de 2019.
PART RESOLUTIVA 3.- 3718/2019/GEN, Acord relatiu a la creació del Consell Sectorial d'Igualtat i de l'aprovació del seu Reglament. 4.- 3109/2019/AC, Acord relatiu al nomenament de representants en els Òrgans Supramunicipals, legislatura 2019-2023. 5.- 3107/2019/AC, Acord relatiu a la creació de Comissions Especials que no van poder concloure l'objecte per al qual van ser creades durant l'anterior Corporació 2015-2019, així com creació de nova Comissió Especial de Investigació. 6.- 3717/2019/GEN, Acord relatiu a l'aprovació parcial del Reglament Regulador del Consell Sectorial d'Infància i Adolescència. 7.- 4043/2019/GEN, Acord relatiu adhesió a la Declaració d'Oci Educatiu "Ens reunim amb uns altres valors" (Senser dictaminar). 8.- 36/2019/PGRU, Proposta de Resolució del PARTIT POPULAR per a complir els acords de la legislatura 2015-2019 9.- 40/2019/PGRU, Proposta de Resolució de PODEM-RIBA-ROJA sobre habilitació d'un espai en la pàgina Web municipal informant sobre els animals recollits en el municipi. 10.- 39/2019/PGRU, Proposta de Resolució de PODEM-RIBA-ROJA de suport a l'ONG PROACTIVA OPEN ARMS. 11.- 35/2019/PGRU, Proposta de Resolució del GRUP MUNICIPAL L'ESQUERRA DE RIBA-ROJA: ESQUERRA UNIDA ESQUERRA REPUBLICANA: SEGUIM ENDAVANT per municipalitzar a Riba-roja de Túria el Servici d'Atenció a domicili (SAD). 12.- 38/2019/PGRU, Proposta de Resolució de CIUTADANS PARTIT DE LA CIUDADANIA per a la regulació i col·locació de publicitat en espais municipals, així com el manteniment d'aquests espais.
PART D’INFORMACIÓ, IMPULS I CONTROL DELS ÒRGANS DE GOVERN 13.- 3639/2019/GEN, Dació compte al Ple de la informació comptable corresponent al segon trimestre de 2019, conforme les Bases d'Execució del Pressupost municipal. 14.- Donar compte de les inversions i actuacions realitzades en 2019. i de les actuacions IFS (Seran exposades verbalment per la Regidora d'Urbanisme). 15.- Donar compte de les Resolucions de la número 1784/2019 a la 2374/2019. 16.- Precs i preguntes.
NOTA: Per a poder reproduir el contingut integre d'este tipus de documents, és necessari descarregar-lo (Botó dret del ratolí i seleccionar l'opció de "Guardar enllaç com") i reproduir-lo amb un visor de documents PDF com l'Adobe Reader.