L'APP Riba-roja Info compleix dos anys de funcionament amb 8.000 descàrregues
L'Ajuntament resol 2.568 incidències des de la seua creació, un 93% de les registrades
'PARTICIPACIÓ CIUTADANA I TRANSPARENCIA' 30 de novembre de 2017
L'APP Riba-roja Info s'ha consolidat en tan sols dos anys de funcionament en l'eina comunicativa més eficaç, àgil i resolutiva de les quals disposa l'Ajuntament de Riba-roja.
Aquesta aplicació gratuïta d'informació municipal i participació per a dispositius mòbils que gestiona la regidoria de Participació Ciutadana i Transparència és utilitzada ja per 8.000 usuaris.
Riba-roja Info permet accedir, en idioma castellà i valencià, a les últimes notícies locals, bàndols, agenda d'esdeveniments i activitats que es realitzen en el municipi. Així mateix disposa d'una completa guia de comerços locals per sectors, amb més de 400 referències en les quals s'inclou telèfons i una breu descripció de cada establiment comercial.
Des de desembre de 2015, s'han publicat 1.371 notícies, 827 bàndols i 507 esdeveniments tant municipals, com de les diferents entitats socials, festives o culturals de Riba-roja de Túria.
Paral·lelament, l'aplicació permet als ciutadans notificar directament a l'Ajuntament, en temps real diversos tipus d'incidències, avaries o desperfectes tant en la via pública com en l'equipament urbà, que puguen detectar-se en la localitat.
En aquests anys de funcionament, l'Ajuntament ha resolt 2.568 incidències de les 2.753 registrades i altres 185 es troben en procés de solució, la qual cosa representa un 93% del total.
Hemos aconseguit amb aquesta eina un alt grau de feedback entre el ciutadà i l'administració. Ens ha permès a més d'informar puntualment sobre l'actualitat municipal, agilitar la resolució d'incidències comunicades pels nostres veïns, assegura el regidor de Participació Ciutadana i Transparència, Rafa Gómez Sánchez.
Les incidències més comunes registrades pels ciutadans han sigut les referents a enllumenat públic, recollida de brosses, jardineria i les derobras i serveis. Així mateix s'han atès diversos suggeriments i resolt dubtes, en la majoria dels casos relatives a la concessió de Beques de Transports, menjador o de de Educació.
Paral·lelament, els usuaris tenen accés a través de l'aplicació, als processos participatius com a enquestes o diversos processos de votació popular realitzats per l'Ajuntament. En aquests dos anys, els usuaris han participat en 11 enquestes sobre diferents qüestions d'interès general i han formulat 342 suggeriments per a millorar la gestió municipal.
Per a l'edil es una forma de conèixer de forma immediata, les queixes, inquietuds i suggeriments dels nostres veïns, atendre'ls i poder millorar així la gestió de les diferents àrees municipals.
L'APP Riba-roja INFO, pot descarregar-se ja en APP Store per a Iphone i en Google Play para Android
Compartir
¿Te sirvió? ¡Compártelo!
Contenido eliminado correctamente
Contenido añadido a portada de sección
Contenido añadido a Zona de Home