Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

9

ORIENTACIÓN AL USUARIO

Está usted en:
  • Imprimir

Riba-roja posa en marxa la campanya Rasca&Guanya per a dinamitzar el comerç de proximitat

(5)
El pressupost destinat a aquesta iniciativa s'incrementa en 5.000€ més respecte a l'any passat, amb un total de 45.000€. La segona edició d'aquesta campanya contempla diverses novetats com un sorteig entre els bitllets no premiats o la rebaixa de la despesa necessària per a obtindre un rasca.

'FOMENT ECONÒMIC I COMERÇ' 14 de desembre de 2021

L'Ajuntament de Riba-Roja ha presentat, aquest matí en el saló de Plens, la campanya Rasca&Guanya juntament amb l'Associació de comerciants de Riba-roja, Agrupa, que pretén incentivar el consum en el comerç minorista, tradicional i de proximitat del municipi i fer costat a les famílies durant aquesta època de compres nadalenques.

Es tracta d'una iniciativa de l'àrea de comerç gestionada per l'Agència de Desenvolupament Local (ADL) i l'Agència de Foment i Innovació Comercial (AFIC), que enguany compleix la seua segona edició a causa del bon acolliment i l'èxit que va tindre entre la població la primera vegada que es va posar en marxa.

Per la seua banda, l'alcalde de Riba-roja, Robert Raga ha agraït l'alta participació dels comerços en la campanya, 105 adherits en aquesta edició, i ha assenyalat, “comprar en Riba-roja té premi. Enguany repartirem 45.000 euros en premis amb l'objectiu d'incentivar el consum en el comerç local i il·lusionar a la els veïns i veïnes amb l'estímul que les seues compres poden veure's premiades durant aquestes festes nadalenques”.

La vigència de la campanya va des del seu inici, a partir de demà, fins al pròxim 21 de gener de 2022. Cinc setmanes en les quals es repartiran pels diferents comerços de la localitat un total de 43.720 rasques, dels quals 3.720 tindran premi i el valor del qual ascendeix a 42.000€. Així, la població tindrà un 8,5% de probabilitat d'aconseguir un premi.

Novetats de la segona edició

La segona edició del Rasca&Guanya contempla diverses novetats respecte a la primera i que s'han dut a terme en resposta a l'experiència de 2020. Entre elles destaca la inclusió d'una escala diferent de premis (20 premis de 100€; 200 premis de 50€; 500 premis de 20€; 1.000 premis de 10€ i 2.000 premis de 5€), la rebaixa de la quantitat necessària de compra per a obtindre un rasca (de 15€ a 10€) i un sorteig especial entre els bitllets no premiats.

D'aquesta manera, se sortejaran 3.000€ mitjançant 10 premis de 300€ cadascun entre els rasques no premiats que donarà als consumidors i consumidores una segona oportunitat i la llegenda de la qual indicarà: “La teua pròxima compra pot tindre premi. Gràcies per comprar en el comerç de Riba-roja”. El client podrà introduir-lo en una urna especial que tindrà l'establiment, juntament amb el tiket de compra i les seues dades personals.

El sorteig es realitzarà a l'Ajuntament de Riba-roja en una jornada especial que se celebrarà el pròxim 27 de gener de 2022.

Publicitat de la campanya

En aquesta edició, la publicitat de la campanya abastarà no sols els comerços amb la decoració que es posa a la seua disposició sinó que també s'instal·larà en marquesines, mobiliari urbà (mupis) i autobusos. Els comerços adherits seran fàcilment identificables perquè col·locaran una catifa roja i un tòtem publicitari amb la imatge de la campanya per als accessos i, a més, estaran proveïts en el seu interior d'una urna per als rasques no premiats, cartells i una guia de preguntes freqüents.

Els rasques premiats obtinguts en un establiment només es podran canviar en un altre comerç diferent. Això es fa per a millorar la mobilitat i la rotació del consum i propiciar que els ciutadans i ciutadanes coneguen i consumisquen en els diferents negocis.