Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

9
  • Imprimir

22:30 h. - Sexo en Nueva York

Data: 22/08/2008
Lloc: Parc Municipal Maldonado

SEXO EN NUEVA YORK: LA PELÍCULA
(Sex and the city)

Direcció: Michael Patrick King.
País: USA.
Any: 2008.
Duració: 148 min.
Génere: Comedia romántica.
Interpretació: Sarah Jessica Parker (Carrie Bradshaw), Kim Cattrall (Samantha Jones), Kristin Davis (Charlotte York), Cynthia Nixon (Miranda Hobbes), Chris Noth (Sr. Big), Candice Bergen (Enid Frick), Jennifer Hudson (Louise), David Eigenberg (Steve Brady), Jason Lewis (Smith Jerrod), Mario Cantone (Anthony Marentino), Willie Garson (Stanford Blatch).
Guió: Michael Patrick King; sobre la serie de televisió creada per Darren Star i basada en els personatges creats per Candace Bushnell.
Producció: Michael Patrick King, John Melfi, Sarah Jessica Parker y Darren Star.
Música: Aaron Zigman.
Fotografía: John Thomas.
Montage: Michael Berenbaum.
Diseny de producció: Jeremy Conway.
Vestuari: Patricia Field.
Estrena en USA: 30 Maig 2008.
Estrena en Espanya: 20 Juny 2008.

SINOPSI

La reeixida autora Carrie Bradshaw, tota un icona de la moda, torna amb el seu famós enginy totalment intacte i més agut que mai, per a narrar-nos la seua pròpia història sobre el sexe, l'amor i l'obsessió de les dones fadrines de Nova York per la moda. "Sexe a Nova York: La pel·lícula" ens mostra a Carrie, a Samantha, a Charlotte i a Miranda quatre anys després de finalitzada la sèrie de televisió, i ens ensenya com continuen fent jocs malabars per a compaginar el treball i les relacions mentres descobrixen els secrets de la maternitat, el matrimoni i les propietats immobiliàries de Manhattan.

Mayo 2025
L M X J V S D
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31