Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

9

ORIENTACIÓN AL USUARIO

Está usted en:
  • Imprimir

L'Hospital de Manises accedeix a les peticions de l'Ajuntament de Riba-roja i assigna un metge, dues infermeres i dos administratius més al centre de salut

Els usuaris han manifestat reiteradament les seues queixes pel deficient servei telefònic de l'ambulatori

7 de setembre de 2020

La Gerència de l'Hospital de Manises ha accedit a les reiterades peticions de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria de dotar amb majors recursos humans l'incessant increment del volum de treball en el centre de salut de la localitat i ha anunciat que al mateix s'incorporaran un metge, dues infermeres, així com altres dues persones amb responsabilitats administratives.

D'aquesta forma, l'arribada dels nous professionals sanitaris i administratius es cobreix una de les reclamacions que des de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria s'ha realitzat durant les últimes setmanes per la falta de personal en el centre de salut de la localitat i davant la càrrega de treball que han de suportar en aquesta localitat amb una població que supera els 22.000 habitants.

La comunicació de l'àrea de Salut de l'Hospital de Manises, del qual depén el centre de salut de Riba-roja de Túria, subratlla l'assignació d'un metge més i dues infermeres que, segons s'especifica en l'escrit, realitzaran “funcions assistencials i de rastreig de casos”, així com la incorporació de personal administratiu per a millorar “no sols la contestació de crides sinó també la solució de les mateixes per personal assistencial; són dos administratius més que s'incorporen al centre de salut”.

El departament de Manises ha incorporat 107 professionals de totes les categories des del començament de la pandèmia. D'ells 36 són facultatius i 30 infermeres. Paral·lelament s'ha informat de l'ampliació del nombre de línies telefòniques tant en primària com en especialitzada.

A més s'ha creat una pàgina específica per al contacte dels pacients amb els seus centres de salut i consultoris, centres d'especialitats i l'hospital per a facilitar l'accés i donar una alternativa al contacte telefònic.

Les protestes dels usuaris del centre de salut de Riba-roja de Túria per la falta de personal per a atendre les trucades telefòniques ha sigut una de les peticions que des de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria s'ha traslladat amb una major insistència tant a la Gerència de l'Hospital de Manises, com a gestor del qual depén l'ambulatori, com a la conselleria de Sanitat Universal. L'augment del volum de crides estava motivat per les restriccions de les visites presencials a causa de la pandèmia.

L'alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga, ha afirmat que des de l'ajuntament “continuarem exigint una adequada assistència sanitària als nostres veïns amb l'augment de recursos humans i tècnics que ells es mereixen; esperem que amb aquest augment del número de personal sanitari i administratiu millor el servei que fins ara venien rebent”.